Kombinacija “žive” slike i riječi, uz video i zvučne efekte omogućili su da televizija postane najrašireniji i najmoćniji medij za prenošenje poruka i informacija.
Prednosti televizije kao medija su: – dinamičnost – sugestivnost – određeni dojam stvarnosti – raširenost Naravno da bi sve prednosti takvog oglašavanja dale i rezultate potrebno je kvalitetno osmisliti i producirati TV predstavljanje. Kod produkcije reklamnog spota za TV naglasak dajemo na orginalnosti, kvaliteti i cilju koji se želi postići takvim predstavljanjima.
Naime za tvrtke koje žele predstaviti sebe ili novi proizvod, reklamna poruka mora prije svega biti jednostavna i razumljiva sa svim za kupca važnim informacijama. S druge strane tvrtke koje imaju prepoznatljivo tržišno ime, a cilj im je samo posjetiti gledatelje na njih, mogu pribjeći vizualno složenijem i dinamičnijem spotu koji uz ime tvrtke nužno ne mora prenijeti druge informacije. U svakom slučaju pogledajte neke od naših reklamnih spotova i obratite nam se.